CATEGORIES

Ayam (1) Kerepek (1)

Kerepek Seaweed in Making .. (Hot Seller)


Assalamualaikum.. PRODUK TERBARU kami telah tiba ! 'GOLDEN KRUP KRAP KRUNCHIE SEAWEED'

Sempena meraikan kedatangan bulan Ramadhan dan seterusnya Syawal, kami telah menyediakan juadah hari raya di atas meja (tak perlu tunggu raya sebenarnya) . KEREPEK RUMPAI LAUT yang sangat ENAK + SIHAT = PASTI NAK LAGI !!

Kerepek ini sangatlah berKHASIAT ! Rumpai laut dah terkenal dengan COLLAGEN yang terdapat di dalamnya. Makan kerepek,KULIT CANTIK !! Biar betul ! Mmmm...saya tidak berjanji tetapi ye la..kalau dah terkandung Collagen,sikit sebanyak ada khasiat yang masuk dalam tubuh kita setiap kali kita menjamahnya. 


Pakar NO 1 dalam menyediakan kerepek rumpai laut yang ranggup & rasa yang begitu enak sehingga membuat ramai terpikat & melekat dgn Seaweed Crunchies.

Kami telah menyediakan kerepek seaweed ini dalam pelbagai bentuk packing atas permintaan customer-customer kami sendiri mengikut harga yang mereka inginkan..













100g - RM5.00
200g - RM10.00
300g - RM15.00
500g - RM25.00
1 kg - RM45.00

Price tu utk PROMOSI tau.!!!price berubah mengikut musim..hehehe.me me me with my beloved customer.. <3 <3 <3 tq tau support kami & percayakan kami..


feedback from our regular customer... 
>>>





Syukran kpd KAMU semua.!!! love yah.. (=





 
Zizah Catering and Cookies © 2012 | Designed by Rumah Dijual, in collaboration with Web Hosting , Blogger Templates and WP Themes